onsdag, februar 16, 2011

Havregrøt with a twist og sjokolade i posten!

I går morges ble jeg skikkelig fysen på havregrøt til frokost, og benyttet samtidig anledningen til å teste ut enda mer av den herlige supermaten jeg har fått i hus, inspirert av denne oppskriften fra superlivsstil.net. 


En veldig god - og SVÆRT mettende - frokost som anbefales hvis du vet det er noen lange timer til neste måltid, denne holder deg mett leenge. Nå er jeg over gjennomsnittet glad i havregrøt fra før, men for de som synes det er for kjedelig, anbefales virkelig denne. Proteiner, litt fett og karbohydrater gir en balansert start på dagen, den smaker veldig godt og kan varieres i det uendelige med forskjellig frukt og nøtter på toppen. En vinner!

Og når jeg kom hjem i går, lå disse og ventet på meg i postkassen - syv dagers leveringstid, det er ikke verst levert fra therawchocolateshop.com! Herrlig og ikke minst sunn sjokolade, noen kalorier er det selvfølgelig, men her snakker vi om en total mangel på tilsetningsstoffer, raffinert sukker og annet tull,  den er derimot spekket med rå kakao, naturlige søtningsstoffer som ikke sender blodsukkeret til værs, spekket med antioksidanter og annet snadder - og dette er sjokolade! Har smakt på èn, med gojibær og kokos, den vil nok bli en vinner, nam.. Gleder meg til å smake på de andre med mint- og chilismak i helga, kan jo ikke spise sjokolade hver dag, om den er aldri så sunn..


Ha en super kveld!


Ingen kommentarer: