fredag, januar 12, 2007

Status

Akkurat nå: ferdig med muntlig eksamen=ferdig med 3.avdeling, og som Nora ville sagt det: ouiiiii!!!! Det må være den mest dekkende følelsen akkurat nå. Selve seansen, som jeg ladet opp til med en stoor klump i magen, stirre-rett-foran-meg-på-t-banen og generelt være i trance fram til kl.09, var fort unnagjort. Merkelig som tiden flyr når man har det gøy..ehh.. Hovedsaken er at jeg kom helskinnet igjennom, og jammen tror jeg ikke at jeg klarte å si et par fornuftige ting også. Ser man det. Så akkurat nå sitter jeg i sofaen, har hatt litt debriefing i selskap med Bridget Jones og moderate mengder sjokolade, skal ta en liten lur (var oppe 6 i morges..gjesp..) og lade opp til ferdig-med-muntlig-fest i kveld med Mette, Erik og kanskje Magnhild. Glede seg til det. Så kan jeg begynne å rette fokuset andre steder enn eksamensstyr, som har vart fra 29.november fram til i dag klokken 09.30.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Heeey!
Grattis med overstått!!
Ka vart resultatet da? fikk du vit det med en gang?

klem fra storesøs

maigullet sa...

Nei, sensur æ tirsdag 16.januar..kanskje bli litt forsinka pga va nån som mått flytt muntlig te tirsdag pga sykdom blant sensoran.. men håpe på at vi får vit d tirsdag :) har itj lyst te å gå rundt i Tallinn og lur på koss det gikk;)

Anonym sa...

Nei det skjønne e :) lykke te ihvertfall - krysse fingra og tær ;) og god tur te Tallinn!

maigullet sa...

Takk og takk;) kjæm nok en rapport eller to derfra på bloggen etter hvert.. Klem