mandag, januar 08, 2007

Nytt år, nye muligheter

Så skriver vi 2007, og hva for noe spennende har skjedd hittil? Dagene har gått fort etter at vi kom tilbake fra fjellet 4.januar, med kurspåmelding, skriving av jobbsøknader og alt det administrative som hører til semesterstart. Det skal jeg ikke kjede noen med. Det jeg derimot kan gjøre, er å gi en liten rapport fra perioden 1. - 4. januar - da dro den samme flokken som hadde feiret nyttårsaften sammen (- Catalina, Anders og Ragnhild) - bilder derfra kommer senere - opp til hytta til Kristins foreldre på Gol. Jeg, Halfdan, Kristin, Øistein, Kristian og Stine hadde fire flotte dager med snø (endelig litt vinter!), skiståing, hyttekos og boblebad. Hytta var forholdsvis ny og utrolig fin, med soverom til alle, to bad, stort kjøkken for kokkelering og en lys og trivelig stue. Og det beste av alt - en halvtime fra bakkene i Geilo. Der gjorde jeg min entrè på slalomski, noe som etter noe obligatorisk kløning og stumpen i bakken og Halfdan som tålmodig instruktør, gikk overraskende bra og var utrolig gøy, med herlige puddersnøforhold. Slalomutstyr settes herved på ønskelisten. Det ble tilsammen to dager i bakken, og hver kveld kunne vi senke våre slitne legemer i et herlig boblebad. Ellers var det mye god mat, vin, kortspill og TP (som jeg, Kristin og Kristian vant, til heftige protester fra fjorårets vinnere) og slike ting som hører til hyttetur. Tusen takk til Kristins foreldre for at vi fikk komme dit i år, vi hadde det utrolig fint, og jeg kan ikke tenke meg en bedre måte å lade opp til et nytt semester og starte et nytt år på.


Badenymfer, f.v. Halfdan, Kristin, meg, Stine, Kristian















Det er jo ikke så vanskelig jo!















Men av og til må man sette seg nedpå litt..
















Rød løype? Den ploger man ned foreløpig.

Ingen kommentarer: