onsdag, april 05, 2006

En liten oppsummering






Helga 17.-20. mars var jeg hjemme i Trøndelag, men grunnet tettpakkede dager har jeg ikke somlet meg til å legge inn bildene derfra enda.. her kommer dog et lite utvalg! Slenger på et bilde av mine søte små puser hjemme i dalorna, men høydepunktet i helgen var vel lørdag da jeg, Siri, Tale, Anja ++ var samlet for en tur på Cherrox. Ypperlige drinkblandere her. Og vi snakker albuenødvendighetsmengde med folk etterhvert-men var en kjempeartig kveld! Og jeg fikk endelig sjansen til å bekrefte at Sesam-burgeren faktisk ER byens - kanskje landets- beste. Må si GOD TUR til Tale, som stakk til Cuba i går og skal reise halve jorda rundt fram til august - du får det garantert knall! Forventer hyppige oppdateringer på mail vennen!


Nå i helga hadde min nedtrapper på Juss-Buss, Mette, invitert masse folk til fest på Pavilion i Cuba-parken. Vi var på vorspiel i Herslebs gate (såvidt jeg husker var det mange oppganger der..) hvor vi klarte å rote oss fram etterhvert, med feggere, Jessheim-folk og juss-folk. Var veldig morsomt, selv om undertegnede og min bedre halvdel ble beskyldt for litt usosiale tendenser utover kvelden. Dansefoten rykket også veldig, og hva gjør det vel at det ikke finnes dansegulv? Da lager man seg et dansegulv! Kvelden ble avsluttet med et ufrivillig forsøk på å svindle taxisjåføren. Men alt i alt en morsom kveld.. se over for bilde av 2 ganger Nora på vorspiel og et pent og pyntelig bilde av Hanne og Johannes på Pavilion- to blad FEG!

Ingen kommentarer: