lørdag, juni 24, 2006

hybelliv,trallala......


For første gang på, tja, noen (mange) uker, har jeg faktisk fri på en lørdag. Det kjedelige faktum da er at man da må bedrive husarbeid som har blitt skjøvet bort en good stund. Så jeg har ryddet klesskap, avrimet et kjøleskap så nediset at Istid 2 kunne ha castet der, ryddet i alle skuffer og skap, funnet rare ting jeg hadde glemt at jeg hadde, kastet rare ting jeg angrer på at jeg hadde, tatt ned ting fra veggene, hengt opp ting igjen på veggene, vasket, romstert og organisert. Kort sagt; moder, vær stolt! Så nå løfter jeg med god samvittighet apostlenes opp fra bakkenivå, griper etter smågodtposen og henter fram en god bok. Og ja, Halfdan, krim er også (kan være iallfall) god litteratur. God Sankthanshelg, jobbe i morgen og 5 dager til Roskilde.

Ingen kommentarer: